Proces




Architekcie, potrzebny Ci będzie komputer z dostępem do Internetu. Po wykonaniu wszystkich zadań, będziesz znal własności  figur przestrzennych. Zaprojektujesz i wykonasz makietę osiedla, parku itp. będziemy się spotykać w szkole.

 Etap pierwszy (2h) Zbierz informacje o figurach przestrzennych (sześcian, prostopadłościan, ostrosłup, walec, kula). Zapisz własności figur w formie notatki w edytorze tekstowym. Zaprezentuj grupie cechy brył.


Etap drugi (2h) Wykorzystaj swoje zdolności graficzne i na papierze dokończ rysowanie siatek figur przestrzennych. Posklejaj bryły z siatek, ozdób je według swojego projektu. Zaprezentuj je grupie.


Etap trzeci (2h)  Wyszukaj w Internecie i rozwiąż zadania dotyczące długości, krawędzi, wierzchołków i pól figur.

Etap czwarty (4h) Teraz będziecie pracować w grupie. Zaprojektujcie makietę pt.:Osiedle marzeń, park rozrywki lub boisko szkolne. Waszą pracę umieścimy na wystawie.